Lidlov novi program lojalnosti – personalizirana dječja kuharica Skuhaj priče svoje.
Trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je suradnju s Tvornicom snova na projektu Skuhaj priče svoje – pričo-kuharica.
Riječ je o jedinstvenoj personaliziranoj knjizi za djecu koju će Lidlovi kupci moći preuzeti besplatno uz sakupljanje bodova uz kupnju. Princip skupljanja bodova je jako jednostavan – svi oni koji u razdoblju od 24.10. do 31.12.22. u Lidlovim trgovinama potroše 150 kuna dobit će 1 bod, a sa sakupljenih 6 bodova dobit će bon za besplatnu personaliziranu pričo-kuharicu.
Kako bi demonstrirali jednostavnost i praktičnost recepata iz pričo-kuharice, 3 tima influencera i njihovih malih pomagača pripremili su 4 jela neobičnih imena – Tortilju na kotačiće, Sendviče u šetnji, Bubamarinu salatu i Zekin namaz.
Lidlova pričo-kuharica je uistinu jedinstvena; ilustrirana je divnim crtežima, a čitava priča od naslovnice do kraja sadrži ime i lik vašeg klinca ili klinceze. Knjiga dolazi u dvije varijante – mamina i tatina kuharica, a obiluje korisnim i jednostavnim receptima koje ćete s guštom pripremati s vašim najmlađima.
Autorica priča iz Tvornice snova Andrijana Majstorović ovom je prilikom istaknula: „Na projektu je tim od 20 ljudi radio godinu i pol dana: autori, urednici, kuhari, dizajneri, 3 ilustratora i čak 8 programera, zajedno s našim partnerom Lidl Hrvatska. Mi u Tvornici snova smo jako uzbuđeni što će rezultat tog napornog rada – prva personalizirana pričo-kuharica u Hrvatskoj – uskoro biti u rukama roditelja i djece.“
Tekst i foto: promo