Prijavite svog #prirodnoJa uzora na www.prirodnoja.hr i omogućite mu predstavljanje u monografiji PrirodnoJa.
Novim sloganom i novom kampanjom #PrirodnoJa, Studena potiče pojedince, životne istraživače, da budu upravo ono što jesu. Upravo zato nakon zapažene kampanje s porukom «Biti ono što jesi, najbolji je odgovor», brand prirodne izvorske vode Studena nastavlja nazdravljati svim #prirodnoJa osobama na društvenim mrežama i web stranici www.prirodnoja.hr.
Od 1. srpnja krenuo je najzanimljiviji dio nacionalne kampanje: #prirodnoJa natječaj, s ciljem isticanja onog najboljeg i najoriginalnijeg što svatko od nas ima u sebi. Do kraja kolovoza svi su pozvani da prijave svog #prirodnoJa uzora, odnosno osobe koje mogu motivirati druge da poštuju i ponosno pokazuju svoje prirodno Ja, koje čvrsto drže do svojih načela, ma koliko to ponekad izazovno bilo.
Pjevačica i voditeljica Ida Prester te avanturist i ronilac na dah Vitomir Maričić ponosni su ambasadori ove kampanje
Studena tim će izabrati 20 najinspirativnijih i najoriginalnijih #prirodnoJa uzora koiji će zajedno s #prirodnoja ambasadora biti uvršteni u monografiju PrirodnoJa. Knjiga će biti svojevrsni manifest #prirodnoJa filozofije i donijeti presjek nekih od najzanimljivijih #prirodnoJa pojedinaca koje susrećemo u svakodnevnom životu, ponekad i nesvjesni njihove veličine i primjera koji pružaju okolini.
Foto: promo