Rijetko se nađu dvije mame koje za svoje bebe kupuju isti brand pelena, kašica i šampona. To nimalo ne iznenađuje – svaka je beba drukčija. Tihani više odgovaraju Pampers vlažne maramice, dok su Borni draže Violetine. Borna najviše voli Hipp kašice, dok su Tihani omiljene dmBio kašice, i to voćne, ako može s bananom.
Upravo zato je najvažnije, uz povoljne cijene, na raspolaganju imati i bogat izbor proizvoda, jer će tako roditelji puno lakše otkriti što beba najviše voli.
Vjerojatno ste isprobali proizvode mnogih brandova – od Frutek, Hipp i dm Bio kašica do Bebivita, Aptamil i Lino sokova. Možda ste se već odlučili između J’s baby, Nivea, babylove, Mixa i Becutan proizvoda za njegu kože i kose vaše bebe, a možda se vaša beba sama odlučila za Nestlé žitarice i mliječni desert.
Ako još uvijek niste otkrili proizvode koje vaša beba najviše voli, od 1. lipnja na svom dm active beauty profilu aktivirajte kupon koji će vam osigurati 15 puta više bodova pri kupnji svih kozmetičkih i prehrambenih proizvoda za bebe i djecu, osim mliječnih i specijalnih formula.
Od 1. do 15. lipnja u svom dm-u moći ćete birati među više od 30 brandova hrane i kozmetike za vaše najmlađe i pri kupnji ostvariti 15 puta više bodova na dm active beauty kartici. Pritom ćete nakon aktivacije kupona u rubrici “Kuponi”, pri njihovoj kupnji moći ostvariti 15 puta više bodova na dm active beauty kartici. To znači da ćete, ako kupite proizvode odabranih brandova u vrijednosti od 100 kuna, umjesto 10 redovnih bodova dobiti 150 bodova!
Prva polovica lipnja idealna je prilika da s bebom otkrijete nove omiljene proizvode, opremite se već dobro poznatim i provjerenim proizvodima i istovremeno brže prikupite još više bodova na dm active beauty kartici!
Još više informacija potražite na dm-ovoj internetskoj stranici, a za sve novosti svakako zapratite dm na Facebooku i Instagramu.
-promo-
lipanj 2018.