Promo

Igrom do promjena

ikea, igračke

IKEA nastavlja ozbiljno shvaćati igru, i poziva ljude svih uzrasta na više igre.

Igra čini svijet većim kako za djecu, tako i za odrasle, otvarajući beskrajne mogućnosti za razvoj mobilnosti, kreativnosti, druženja i zabave. Kampanjom „Igrom do promjena“ IKEA poziva osobe svih uzrasta na povratak pravom načinu igranja – provedimo manje vremena s elektronikom, a više vremena jedni s drugima – jer ne postoji veza nalik na onu koju razvijamo igranjem.

Kampanja tvrtke IKEA „Igrom do promjena“ osmišljena je da nas podsjeti koliko je igra značajna u svakodnevnom životu – ne samo za djecu, već za sve uzraste. Kako bi podigle svijest o važnosti igre, robne kuće IKEA diljem svijeta će se tijekom sljedećih sedam tjedana pretvoriti u zabavna mjesta za susrete i provoditi razne aktivnosti. Sve to s ciljem isticanja iskonske potrebe za igrom – proglašenom osnovnim pravom svakog djeteta UN Konvencijom o pravima djeteta.

ikea

„Igrom do promjena“ uključuje kolekciju SAGOSKATT, dostupnu u robnoj kući IKEA od prosinca, a sav prihod od prodaje kolekcije SAGOSKATT bit će u svakoj zemlji donirani u humanitarne akcije koje se fokusiraju na igru i razvoj djeteta, po izboru te zemlje.

Cjelokupan promet od prošlogodišnje prodaje SAGOSKATT kolekcije u Hrvatskoj bit će doniran Savezu izviđača Hrvatske za uređenje dvorane za edukaciju djece i mladih o zaštiti šuma i okoliša. SAGOSKATT kolekcija sastoji se od pet igračaka koje su dizajnirala djeca iz cijelog svijeta, a i ove godine djeca diljem svijeta dizajnirat će vlastite maštovite igračke.

Ideje pet pobjednika bit će pretvorene u plišane igračke koje će se prodavati sljedeće godine. Crtanju se mogu pridružiti i djeca članova IKEA FAMILY programa lojalnosti u Hrvatskoj, i to od 5. do 8.11.2018. u robnoj kući IKEA Zagreb te u dostavnim centrima u Rijeci, Splitu i Osijeku.

Također, u sklopu kampanje „Igrom do promjena“, robna kuća IKEA poziva svoje kupce da „doniraju dvaput” tako što će ostaviti igračke koje su kupili u kutiji za donacije postavljenoj na izlazu iz robne kuće, doprinoseći cijeloj akciji davanjem igračaka za djecu koja žive u skromnijim prilikama.

A vi, jeste li spremni za igru? 🙂

Foto: Ikea